Tuesday, February 14, 2012

DUIT PERCUMA...TAK MAU KA?

Jom daftar link bawah tu sblm 9 April..... mana tau klu btul2 jadi bleh dpt income free bulan2...mana tau rezeki terpijak.... peluang sekali ni jgn lepaskan....... klik jer dlu pas2 buka email verified/confirmkan link kat dlm email tu pastu dpt referral ajak kwn2 tu jer pastu baca jer ler dlm web tu...... klik link tu tau jgn tak reg.....

http://signup.wazzub.info/?lrRef=17cce

Anda tidak perlu bayar sesen pun ..Ini merupakan program terbaru yang dari syarikat
USA. Lebih kurang sama seperti facebook dan Google tapi perbezaannya adalah
syarikat ini akan share keuntungan dengan user-user dari seluruh dunia yang signup dengan company ini sebelum 9th April. PENDAFTARAN ADALAH PERCUMA.
Ia suatu fakta: syarikat-syarikat seperti Google atau Facebook mendapatkan berbilion $ $ $ setiap tahun semata-mata kerana kita, pengguna internet menggunakan perkhidmatan mereka. Sudah tiba masanya untuk memahami, bahawa kita "pengguna" yang akan membuat keputusan siapa yang memperoleh wang yangbanyak. WAZZUB adalah komuniti global pertama yang benar-benar membayar anda sebagai "pengguna", hanya kerana memilih kami sebagai laman web anda.
Ia amat mudah: semakin ramai pengguna yang menyertai Keluarga WAZZUB secara percuma, lagi banyak wang yang "pengguna" akan dapat!

TUGAS ANDA adalah untuk signup dan jugak ajak kawan-kawan atau
keluarga untuk signup sekali, setiap orang yang anda ajak untuk signup,
syarikat akan bagi USD1 sehingga untuk 5 generasi ke bawah jaringan anda. Anda ada masa selama 3 bulan untuk semua orang signup dan ajak seramai yang
mungkin untuk signup kat bawah kita. Kalau join selepas tarikh tu TAK DAPAT APA-APA.

Kalau anda ajak cuma 5 orang untuk signup dan setiap mereka juga berjaya mengajak 5 orang, maka keuntungan bulanan anda start dari April 15th ialah $3905 US Dollar.
Kalau anda ajak 10 orang untuk signup dan setiap mereka dibawah anda juga berjaya signup 10 orang, sehingga untuk 5 generasi, keuntungan bulanan anda akan mencapai sehingga USD111,110! (RM333,330)
SEMUANYA PERCUMA SAHAJA!!! TIDAK PERLU BAYAR SESEN PUN...minat daftar sini

http://signup.wazzub.info/?lrRef=17cce

PASTIKAN ANDA VERIFICATION email PENGESAHAN untuk PAID MEMBER..JIKA TIADA DI INBOX EMAIL CARI DI SPAM/JUNK FOLDER EMAIL ANDA,, SEMOGA BERJAYA.

1 comment:

Abdul Halim Ismail said...

saya sangat berminat untuk cari duit tanpa modal